Echipajul Adi Teslovan/Vajk Cseh, susținut de Borsec, a reușit un rezultat bun și în Raliul Clujului, penultima etapă a Campionatului Național de Raliuri. Etapa nu a fost însă lipsită de surprize.
Raliul Clujului este un raliu foarte greu, cu probe extrem de rapide și tehnice, care își pune amprenta deopotrivă asupra echipajelor și a mașinilor. Cu toate acestea, echipajul Borsec format din Adi Teslovan și Vajk Cseh a abordat prima zi a competiției în forță, reușind să termine ziua pe poziția a 4-a în clasamentul general și pe locul 1 la clasă. În a doua zi, cei doi și-au conservat avantajul, în ciuda unor mici greșeli care i-ar fi putut scoate din competiție.
Cei doi au recuperat, însă, reușind la final să termine pe locul 1 la clasa RC2N și pe locul 3 în clasamentul general al Trofeului Asfalt. De asemenea, rezultatul de la Cluj a cimentat și statutul de campioni naționali la clasa RC2N, cu o etapă înainte de finalul campionatului.
„Am devenit și Campioni Naționali la clasa RC2N. Așa cum știam, raliul Clujului este un raliu foarte greu, cu probe extrem de rapide și tehnice, care te solicită la maximum atât fizic cât și mental, mai ales că veneam după un eveniment nu tocmai plăcut. Am început sâmbătă în forță cu un ritm foarte bun reușind să terminăm pe poziția a 4-a în clasamentul general și pe locul 1 la clasă. Ziua de duminică am abordat-o puțin mai precaut și a fost presărată de câteva greșeli care erau să ne coste raliul.
Pe Tarnița la prima trecere am fost mult prea precauți și mai puțini încrezători în aderența anvelopelor, iar pe Dângău am alunecat de pe drum și am pierdut secunde prețioase până am reintrat pe probă. Până la urmă am terminat cu un rezultat de care suntem mulțumiți și încercăm să ne concentrăm pe ultima etapă a sezonului, pe Raliul Bucovinei ce va avea loc la sfârșitul lunii octombrie la Suceava.
Apa minerală naturală Borsec a fost și este partenerul nostru pe care ne bazăm în lupta noastră cu secundele. Mulțumim partenerilor noștri – UniCredit Leasing, Borsec, Generali, Cipi, Hofigal, Defi, Interflon, Set Prod-com, Star Lubricants, Rotte Group și Omega Motorsport”, a declarat pilotul Adi Teslovan.